Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Sunday, January 18, 2009

Blogging versus Diary

Bila eyan tegur pasal my blog, terus teringat cerita masa kat college dulu

Dulu I used to write in diary ... tapi bila my diary kena baca by my dorm mates
sejak tu I stop having diary


Before I masuk asrama, mmg I ada diary ni.. my friend bagi
Macam2 cerita la dlm tuh
Yelah u tell everything in the diary, something u don't tell other people
even ur family


So I masuk asrama ni, biasa la budak baru sbb masuk 3rd batch bulan 7
the other dorm mates dah masuk earlier
Huhu.. nk kata diorang ni jahat tp better ckp nakal la
Diorang ni dah baca diary satu hal
siap blh quote balik apa I tulis dlm tuh
adus sakit nya hati
Surat yg sampai pun diorang buka
They even have master key to open other people's cupboard
Tak tahu la my cupboard dia pernah buka ke idak


Trauma tuh sampai skrg i don't keep any diary
Dlm dorm tu pun mmg I kawan dengan certain friends je.
Since I knew who are the culprits.


Skrg ni tulis blog je itupun terpengaruh ngan adik2 kat opis ni...

No comments:

Post a Comment

You might also like:

Related Posts with Thumbnails